ترنمترنم، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 22 روز سن داره

ترنم

چند روز مونده تا تولدت خانومی!!!!

1392/11/3 11:10
نویسنده : مامان فاطمه
208 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم.نفس مامان.طوطی کوچولو

ببخشید امسال نتونستم مثل سال گذشته اونجوری که دلم میخواست برات تولد بگیرم.افسوس

دلم برای اون شور و حال تولد یک سالگیت تنگ شده.نه اینکه امسال شور و حال نداشته باشم نه درگیر عروسی دایی هستیم.اخه دهم بهمنه،ایشا... بخوبی و خوشی تموم بشه ببینم متفکردیگه انرژی دارم........

به اتفاق بابا تصمیم گرفتیم یه کیک بگیریم و یه تولد خودمونی تو خونه مامان بزرگا بگیریم.ایشا... سال آینده هم بزرگتر شدی و هم شرایطمون بهتره.قول میدم یه تولد عالی برات بگیرم.دوستت دارم بقول خوت خیلی زیادقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان تارا
3 بهمن 92 11:11
سلام گلم میشه خواهش کنم بیای به دخمل من رای بدی؟ اگه مایلی همین الان بیا چون تا ساعت 12 بیشتر وقت نداره ممنون میشم عزیزم وب دخملی شکلک : http://dokhmalysheklak.niniweblog.com/ به شماره 2 تارا رای بده
آدرینا
19 بهمن 92 11:14
تولدتــــــــــــــــــــ مبارکــــــــــــــــــــــــــــ
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به ترنم می باشد